• NL
  • BRAND IDENTITY

    Brand Screening

    Ook nieuwsgierig naar je uitstraling!

    screening_your_company

    Veel KMO’s weten bij het nadenken over hun eigen imago niet waar te beginnen.

    In vele gevallen leven bedrijven nog steeds met de idee dat ‘corporate branding’ iets is waar multinationals mee bezig zijn en vooral dat het bergen geld kost.
    Efficiënte branding hoeft niet persé duur te zijn.

     

    “Evolueert de uitstraling van je bedrijf wel mee?”

    Screen your Brand!

    We organiseren een intake gesprek en screenen de visuele uitstraling van je bedrijf.
    Wat breng je mee?

     

    • visitekaartje
    • logo
    • brochure
    • powerpoint presentatie(s)
    • pos materiaal
    • online communicatie
    • e-mailings

    • en alles wat vandaag te maken heeft met je huidige uitstraling.

    We onderzoeken wat de gewenste uitstraling is, waar je naar op zoek bent.
    We maken een stand van zaken op en je ontvangt een gepersonaliseerd verslag.
    ‘My Brand, My Company’.

    Wil je hierna graag verder aan de slag met je verworven inzichten?
    Contacteer ons voor een Brand Screening.

    Design your Brand!

    Als BOX32 voor jou aan de slag gaat met je logo, huisstijl,…
    of je volledige Corporate Identity, bespreken we eerst de volgende punten:

     

    • Visie en missie van je bedrijf
    • Doelgroep
    • Look & feel van je bedrijf
    • USP (Unique Selling Point ofwel onderscheidend vermogen)
    • Hoe wil je door potentiële klanten aanzien worden?
    • Welk gevoel wil je overbrengen?
    • Hoe gaat het bedrijf er in de toekomst uit zien?

    De antwoorden (en de wisselwerking tussen opdrachtgever en BOX32) helpen bij het vinden van het juiste ontwerp.
    Met de gepaste uitstraling, en tegen een concurrerende prijs.
    Een ontwerp dat bij je past en weer een hele tijd mee kan.


    BOX32 is, als belangrijke tussenschakel,

    altijd de contactpersoon tussen de klant en het team.

    Schrijf je nu in op onze inspirerende Brand Workshop!

    Boost your Brand!

    Mogelijks ben je inmiddels een weg ingeslagen waar je huidige logo en huisstijl niet meer zo goed bij je aansluiten. Er zijn verschillende redenen waarom het imago van een bedrijf eens onder de loep kan genomen worden:

    Nieuwe locatie? Doelgroep veranderd? Groei van het bedrijf? Fusie of overname? Gewijzigde visie of koerswijziging?
    Of gewoon meegaan met je tijd! Wil je meer weten over de uitstraling van jou imago, schrijf je dan hieronder in op onze inspirerende workshops.